Dolazak još jedne renomirane svetske kompanije "British American Tobacco" na domaće tržište i njegovo aktivno uključenje u srpsku industriju duvana, kroz sveobuhvatan investicioni i kvalitetan socijalni program, još jedan je pozitivan znak u privatizaciji srpske privrede. "British American Tobacco" , treća najveća duvanska kompanija na svetu, sa godišnjim profitom od 15, 1 milijardi evra u 2002. god., kroz uspešno strateško partnerstvo sa "Duvanskom industrijom" Vranje, učiniće Srbiju centrom proizvodnje svojih svetski poznatih marki u jugoistočnoj Evropi, što će znatno uticati na povećanje izvoza Srbije i smanjenje spoljnotrgovinskog deficita.
Ovo strateško partnerstvo koje je "British American Tobacco" vrednovao sa preko 87 miliona evra, veoma će pozitivno uticati na čitav proces privatizacije, ali i na smanjenje rizika ulaganja u Srbiju i odlična je preporuka svim potencijalnim stranim investitorima da je srpsko tržište stabilno i spremno za nova ulaganja. Danas je, druga po veličini srpska fabrika duvana, "Duvanska industrija" iz Vranja, postala veoma važan deo internacionalne mreže kompanije "British American Tobacco", koja posluje u 64 zemlje sveta. Ovom privatizacijom, DIV, sa godišnjom proizvodnjom od 1,6 milijardi cigareta i znatno većim proizvodnim kapacitetima od 2,5 milijardi cigareta, priključuje se strateškom partneru sa godišnjom proizvodnjom od čak 777 milijardi cigareta.
Svoje najpopularnije brendove Morava, Formula i Vikend pridružiće svetski poznatim brendovima svog strateškog partnera - Lucky Strike, Pall Mall, Dunhill, Rotmans, Lord, Kent.
Преузмите
Uspešno strateško partnerstvo "DUVANSKE INDUSTRIJE", VRANjE i "BRITISH AMERICAN TOBACCO"
03. сеп. 2003.