Агенција за приватизацију Републике Србије као стечајни управник стечајног дужника
ДП " СЛАВИЈА " у стечају
из Бача
ОГЛАШАВА
издавање у закуп пословног простора
путем достављања писaних понуда
Предмет издавања у закуп је: |
Производна хала која се налази у Бачу, Потес Фундуковача, изграђена на кат. парцели број 4740, број зграде 9, површине 1.219 м², уписана у Лист непокретности број 467 К.О. Бач. |
Закуп се уговара на период од 01.04.2015.године, а најдуже до уновчења имовине стечајног дужника која је предмета закупа.
Закупнина се плаћа у месечним ратама првог дана у месецу за месец на који се односи, а на основу рачуна издатог од закуподавца.
Закупац се обавезује да уплати износ у висини двомесечне закупнине у року од 3 дана од дана проглашења за најповољнијег понуђача, а на основу предрачуна стечајног дужника, након чега ће се приступити закључењу уговора.
Осим закупнине, закупац преузима обавезу да сноси и трошкове текућег одржавања предмета закупа као и свих комуналија према обрачунатој месечној потрошњи, трошкове обезбеђења и осигурања имовине, као и износ пореских обавеза које се по основу закупа имају платити надлежним органима.
Предмет закупа се издаје у виђеном стању, без права на накнадне рекламације.
Издавање у подзакуп и инвестиционо улагање у предмет закупа нису дозвољени без сагласности закуподавца.
Уредна и потпуна понуда треба да садржи следеће:
- податке о правном статусу подносиоца понуде ( извод из АПР, ОП образац, фотокопија личне карте);
- податке о делатности коју подносилац има намеру да обавља у простору који је предмет закупа;
- понуђени износ месечне закупнине;
- изјаву да ће закупац сносити трошкове одржавања, обезбеђења и осигурања имовине, месечне трошкове ел. енергије, воде, изношења смећа, градског грађевинског земљишта према обрачунатој месечној потрошњи, као и износ пореских обавеза које се по основу закупа имају платити надлежним органима;
Затворене понуде са назнаком «ПИСМЕНА ПОНУДА ЗА ЗАКУП - ДП " СЛАВИЈА " у стечају, Бач - НЕ ОТВАРАТИ» на коверти , достављају се најкасније до 09.03.2015. године до 12.00 часова на следећу адресу: Агенција за приватизацију - Центар за стечај, Одељење у Новом Саду, Булевар Михајла Пупина 10, Нови Сад, V спрат.
Отварање понуда биће одржано на истој адреси дана 09.03.2015. године у 12:15 часова у присуству Комисије за отварање понуда и понуђача лично. Ако отварању понуда присуствује понуђач лично, потребно је да поседује и пружи на увид доказ о идентитету (важећа лична карта или пасош), а у случају да понуђача заступа овлашћено лице потребно је да исто лице приложи оригинал пуномоћја за заступање на отварању понуда за закуп.
У разматрање ће бити узете само уредне и потпуне понуде које стигну у наведеном року и на наведену адресу.
Закуподавац задржава право да не прихвати ни једну од достављених понуда.
Учесници ће бити обавештени о избору најповољнијег понуђача, односно о одлуци закуподавца да не прихвати ни једну од достављених понуда у року од 3 дана од дана отварања понуда.
Порезе и трошкове који произлазе из закљученог уговора о закупу у целости сноси закупац.
Oвлашћено лице: повереник Дервиша Драгић, контакт телефон 063/533 757 или путем електронске поште на адресу: dervisadragic@open.telekom.rs.