На основу Закона о стечају („Службени гласник РС“ бр.104 од 16. децембра 2009. године) и одлуке одбора поверилаца од 24.10.2014. године, Агенција за приватизацију као стечајни управник стечајног дужника
„КМГ Трудбеник“ АД у стечају
Булевар краља Aлександра 79
11000 Београд
оглашава
ЈАВНИ ПОЗИВ
за прикупљање понуда за извођење грађевинско-занатских, машинских и електро радова на стамбено-пословном објекту ламела “А1“ у блоку III у Далматинскoj улици бр. 111 и 113, Београд, према условима из овог јавног позива и конкурсној документацији.
Позивају се сви заинтересовани понуђачи да поднесу своје понуде по принципу „кључ у руке“ у свему према конкурсној документацији наручиоца и увидом на лицу места на објекту.
Понуде се дају на основу конкурсне документације наручиоца која се може преузети на адреси: „КМГ Трудбеник“ АД у стечају, Булевар краља Александра 79, Београд, канцеларија бр. 19. Приликом преузимања конкурсне документације подноси се овлашћење за преузимање документације издато на меморандуму понуђача, оверено печатом и потписом овлашћеног лица и доказ о уплати износа од 10.000,00 динара за конкурсну документацију који се уплаћују на рачун „КМГ Трудбеник“ АД у стечају отворен код Банке Интеза АД, бр. 160-364730-46.
Понуђач доставља понуду у запечаћеној коверти са ознаком „Понуда за извођење радова по систему „кључ у руке“ на стамбено-пословном објекту ламела “А1“ у блоку III у Далматинскoj ул.бр. 111 и 113, Београд- не отварати“.
На полеђини коверте обавезно навести адресу и назив понуђача, име контакт особе и број телефона.
Крајњи рок за достављање понуда је 24.11.2014. године до 12 часова.
Неблаговремене и непотпуне понуде се неће разматрати.
Јавно отварање писмених понуда за извођење наведених радова обавиће се у присуству именоване комисије и заинтересованих понуђача дана 26.11.2014. године у 14:00h на адреси: Булевар краља Александра бр. 79, II спрат, соба 19.
Критеријум за доделу уговора је: најниже понуђена цена
Услови за учешће (за сваки појединачни услов доставити одговарајући доказ уз понуду):
- да је понуђач регистрован за обављање одговарајуће делатности код надлежног органа;
- да се против понуђача односно законског заступника не води истрага, као члана организоване криминалне групе, против привреде, против животне средине, дела за примања или давања мита и дело преваре;
- да је за текућу годину измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије,
- да располаже неопходним финансијским и пословним капацитетом:
а. да у току 2011, 2012. и 2013. године није имао пословни губитак;
б. да у последњих 6 месеци није био у блокади;
в. да је остварио пословни приход од најмање 45.000.000,00 динара збирно за 2011, 2012. и 2013. годину
г. да редовно исплаћује зараде запосленим (образац ПП ОД и ОПЈ);
- да испуњава квалификациони услов, односно да располаже довољним кадровским (кадрови са одговарајућим лиценцама) и техничким капацитетом за вршење услуге из понуде, као и да испуњава стандарде ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 (доставити доказ);
- референц листу фирме са доказима о најмање 3 реализована уговора
Понуђач је дужан да у понуди достави :
1) бланко соло меницу са клаузулом „без протеста“ и потписаним меничним овлашћењем, регистровану код пословне банке понуђача, односно менично писмо - овлашћење на вредност 10% укупне вредности понуде без ПДВ са роком важности 30 дана од дана отварања понуде.
2) оригинално Писмо о намерама банке за издавање неопозиве, безусловне, наплативе на први позив и без приговора гаранције банке за добро извршење посла у висини 5% од вредности уговора без ПДВ, са роком важења 30 дана дуже од уговореног рока за коначно извршење посла.
Изабрани понуђач је дужан да достави:
1) банкарску гаранцију за добро извршење посла, у року од 10 дана од дана закључења уговора, која ће бити у клаузулама: неопозива, безусловна, наплатива на први позив и без права на приговор.
Банкарска гаранција за добро извршење посла издаје се у висини од 5% од укупне уговорене вредности посла без ПДВ.
2) Изабрани понуђач по закључењу уговора има право на аванс у износу од 10% укупне вредности посла са ПДВ. Преостали део уговореног износа исплаћује се по одобреним привременим ситуацијама од стране надзорног органа и окончане ситуације. У случају авансног плаћања, остатак цене радова по привремним ситуацијама ће бити пропорционално умањен за уплаћени аванс.
3) Изабрани понуђач дужан је да изради и достави динамику организације грађења са технологијом извођења у року од 7 дана.
4) Изабрани понуђач дужан је да именује одговорног извођача радова, који има одговорајућу стручну спрему и радно искуство са лиценцом за извођење радова високе градње.
Уколико се понуђач коме буде додељен уговор определи за авансно плаћање (максимум 10% аванс са ПДВ) обавезан је да у року од 10 дана од дана закључења уговора достави банкарску гаранцију за повраћај уплаћеног аванса.
Стечајни управник није у обавези да прихвати ни једну достављену понуду.
Додатне информације могу се добити на тел. 344-51-78 или 063/81-83-802, контакт особа: Михајло Коруга.