Agencija za privatizaciju osnovana je Zakonom o Agenciji za privatizaciju, sa ciljem da organizuje, sprovodi, kontroliše i promoviše postupak privatizacije. Tokom svog višegodišnjeg rada uspešno je sprovela veliki broj privatizacionih procesa i kontinuirano doprinosila reformi srpske privrede.
Usled potrebe za zamenom određenog broja zaposlenih i značajnog obima poslovnih aktivnosti u različitim organizacionim jedinicama, Agencija za privatizaciju objavljuje poziv svim zainteresovanim i kvalifikovanim kandidatima da se pridruže njenom timu na sledećim radnim mestima.
1. Pozicija: Pravni savetnik u Centru za stečaj
(broj izvršilaca: 2; radni odnos na određeno vreme radi zamene privremeno odsutnih zaposlenih u trajanju od 6 meseci)
Opis posla:
- Učešće u svim poslovnim aktivnostima koje se odnose na rešavanje pravnih pitanja koji mogu da se pojave u svakodnevnom upravljanju stečajnim postupcima;
- Pružanje svih neophodnih pravnih saveta rukovodstvu Centra i Agenciji o strateškim pitanjima u vezi razvoja Centra i njegovog odnosa sa ministarstvima i drugim državnim institucijama, kao i sa sudovima;
- Vođenje računa o pravnom okviru postupaka, uz ažurno praćenje relevantnih propisa.
Zahtevi pozicije:
- VSS/VII-1 stepen stručne spreme , zvanje diplomirani pravnik;
- Najmanje 3 godine iskustva na privredno-pravnim poslovima u advokatskoj kancelariji, sudu ili u privredi (korporativno okruženje);
- Engleski jezik - srednji nivo po evropskom standaradu CEF;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office –korisnički nivo);
- Poznavanje propisa o stečajnom postupku će biti prednost;
- Sposobnost efikasnog rešavanja problema i sistematičnost, organizovanost i pedantnost u radu;
- Odlična pisana i usmena komunikacija;
- Sposobnost utvrđivanja prioriteta i uspešnog obavljanja više zadataka istovremeno.
2. Pozicija: Pomoćnik rukovodioca projekta za stečaj u Centru za stečaj
(broj izvršilaca: 1; radni odnos na određeno vreme radi zamene privremeno odsutne zaposlene u trajanju od 12 meseci)
Opis posla:
- Aktivno učešće u različitim poslovnim aktivnostima koje se odnose na preduzimanje mera za zaštitu stečajnog dužnika, sa posebnim akcentom na precizno planiranje toka stečajnog postupka i pripremi neophodnih projekcija troškova;
- Učešće u izradi izveštaja o ekonomsko-finansijskom stanju stečajnog dužnika, u skladu sa poreskim propisima;
- Uspostavljanje komunikacije sa poslovnim bankama i javnim preduzećima vezano za obaveštavanje o pokretanju stečajnog postupka;
- Vođenje računa o ažurnosti dokumentacije neophodne za neometano sprovođenje stečajnog postupka;
- Blagovremeno i odgovorno izvršavanje zadataka po uputstvima Rukovodioca projekta.
Zahtevi pozicije:
- VSS/VII-1 stepen stručne spreme ekonomskog, organizacionog ili tehničkog usmerenja;
- Najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima finansijske analize, finansijskog kontroliga, računovodsva ili revizije;
- Engleski jezik - srednji nivo po evropskom standaradu CEF;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office –korisnički nivo);
- Sistematičnost, organizovanost i pedantnost u radu;
- Odlična pisana i usmena komunikacija;
- Sposobnost utvrđivanja prioriteta i uspešnog obavljanja više zadataka istovremeno.
3. Pozicija: Pomoćnik rukovodioca projekta za prinudnu likvidaciju u Centru za stečaj
(broj izvršilaca: 1; radni odnos na određeno vreme radi zamene privremeno odsutne zaposlene u trajanju od 12 meseci)
Opis posla:
- Obavljanje pripremnih poslovnih aktivnosti oko preduzimanja neophodnih mera u likvidacionom postupku;
- Pružanje administrativno-tehničke pomoći i učešće u sastavljanju nacrta plana toka livkidacionog postupka sa predračunom troškova i vremenskim planom;
- Saradnja sa Rukovodiocem projekta u pripremi obaveštenja o pokretanju likvidacionog postupka u skladu sa zakonom;
- Obavljanje i drugih poslova po nalogu neposrednog rukovodioca ili direktora Centra.
Zahtevi pozicije:
- VSS/VII-1 stepen stručne spreme ekonomskog, organizacionog ili tehničkog usmerenja;
- Najmanje 1 godina radnog iskustva na poslovima finansijske analize, finansijskog kontroliga, računovodstva ili revizije;
- Engleski jezik - srednji nivo po evropskom standaradu CEF;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office –korisnički nivo);
- Sistematičnost, organizovanost i pedantnost u radu;
- Odlična pisana i usmena komunikacija;
- Sposobnost utvrđivanja prioriteta i uspešnog obavljanja više zadataka istovremeno.
4. Pozicija: Samostalni stručni saradnik za praćenje obaveza, plaćanje i prijave potraživanja u Sektoru za finansije
(broj izvršilaca: 1; radni odnos na određeno vreme radi zamene privremeno odsutne zaposlene u trajanju od 6 meseci)
Opis posla:
- Analiza i kontrola kompletnosti dokumentacije, prijava, dopisa i zapisnika u procesu potraživanja sredstava za subjekte privatizacije i obavljanje poslova otpusta potraživanja;
- Izrada svih potrebnih obračuna vezano za ugovore o namirenju dugovanja, uz sprovođenje i kontrolu realizacije isplate i ažurno vođenje finansijske evidencije;
- Obavljanje svih relevantnih aktivnosti koje se odnose na praćenje i evidentiranje ostvarenih sredstava od prodaje akcija, udela i naplaćenih dividendi;
- Obavljanje poslova finansijske operative i plaćanja ka relevantnim institucijama.
Zahtevi pozicije:
- VSS/VII-1 stepen stručne spreme ekonomskog usmerenja;
- Najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima računovodstva, finansijske analize ili operative;
- Engleski jezik - srednji nivo po evropskom standaradu CEF;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office –korisnički nivo);
- Analitičke i organizacione sposobnosti;
- Preciznost, ažurnost i pedantnost u radu, uz obraćanje pažnje na detalje;
- Dobra usmena i pisana komunikacija.
5. Pozicija: Rukovodilac projekta u Centru za kontrolu izvršenja ugovora
(broj izvršilaca: 2; radni odnos na određeno vreme radi zamene privremeno odsutnih zaposlenih u trajanju od 8 do 12 meseci)
Opis posla:
- Obavlja najsloženije poslove kontrole izvršenja obaveza kupaca iz ugovora o kupovini i prodaji kapitala/imovine;
- Sarađuje sa zastupnicima Agencije u sporovima sa trećim stranama oko izvršenja obaveza iz ugovora o kupovini i prodaji kapitala/imovine i drugih ugovora Agencije;
- Priprema izveštaje za rukovodstvo Agencije o izvršenju obaveza;
- Priprema materijal za tužbe protiv strana koje ne ispunjavaju ugovorne obaveze;
- Priprema materijal za aktiviranje garancija i ugovornih kazni u korist Agencije, vodeći računa o pravovremenom aktiviranju garancija Agencije.
Zahtevi pozicije:
- VSS/VII-1 stepen stručne spreme, ekonomskog ili pravnog usmerenja;
- Najmanje 3 godine radnog iskustva na poslovima ekonomske/finansijske analize ili na
- privredno-pravnim poslovima
- Engleski jezik - srednji nivo po evropskom standaradu CEF;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office –korisnički nivo);
- Analitičan i precizan pristup u poslu;
- Odlične sposobnosti organizacije posla i postavljanja prioriteta;
- Odlične sposobnosti usmene i pisane komunikacije
- Proaktivnost i orijentacija ka timskom radu;
- Poznavanje programa i propisa o privatizaci je prednost;
- Obavljanje radnih aktivnosti pod pritiskom;
- Razvoj i održavanje dobrih poslovnih odnosa;
- Dobro upravljanje vremenom i uspostavljanje prioriteta.
6. Pozicija: Rukovodilac projekta za davanje saglasnosti u Sektoru za pravne poslove
(broj izvršilaca: 1; radni odnos na određeno vreme radi zamene privremeno odsutne zaposlene u trajanju od 8 meseci)
Opis posla:
- Obavlja poslove obrade zahteva za dobijanje saglasnosti uz aktivnu komunikaciju sa strankama;
- Pripremanje materijala za rad Komisije za davanje saglasnosti;
- Pripremanje zahteva za dostavljanje mišljenja od drugih nadležnih organazacionoh jedinica u okviru Agencije za privatizaciju, i dalja koordinacija sa strankama;
- Učestvovanja u radu Komisije za davanje saglasnosti;
- Izrada rešenja, zaključaka i dopisa.
Zahtevi pozicije:
- VSS/VII-1 stepen stručne spreme pravnog usmerenja;
- Najmanje 5 godina radnog iskustva na privredno-pravnim poslovima u korporativnom okruženju ili advokatskoj kancelariji;
- Engleski jezik - srednji nivo po evropskom standaradu CEF;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office –korisnički nivo);
- Odlične sposobnosti organizacije posla i postavljanja prioriteta;
- Odlične sposobnosti usmene i pisane komunikacije;
- Proaktivnost i orijentacija ka timskom radu;
- Sposobnost brzog i efikasnog rešavanja problema;
- Razvoj i održavanje dobrih poslovnih odnosa;
- Dobro upravljanje vremenom i uspostavljanje prioriteta.
7. Pozicija: Rukovodilac projekta u Centru za privatizaciju
(broj izvršilaca: 3; radni odnos na određeno vreme radi zamene privremeno odsutnih zaposlenih u trajanju od 9 do 12 meseci)
Opis posla:
- Planiranje, organizacija i sprovođenje svih ili dela projektih aktivnosti u
- oblasti privatizacije metodom javne aukcije/tendera i/ili u postupku
- restrukturiranja preduzeća;
- Uspostavljanje dobrih poslovnih odnosa i kontinuirane komunikacije sa
- subjektima privatizacije sa jedne i potencijalnim kupcima sa druge strane;
- Aktivno učešće u izradi analiza, predloga, projekcija i izveštaja za potrebe
- projekata, kao i rukovodstva Agencije za privatizaciju;
- Redovno praćenje svih propisa o privatizaciji u Srbiji, kao i svih zakonskih okvira koji za projekat mogu biti od značaja.
Zahtevi pozicije:
- VSS/VII-1 stepen stručne spreme ekonomskog usmerenja;
- Najmanje 3 godine radnog iskustva na poslovima ekonomske ili finansijske analize, ili finansijskog konsaltinga, idealno u domenu privatizacionih aktivnosti;
- Engleski jezik - srednji nivo po evropskom standaradu CEF;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office –korisnički nivo);
- Analitičan i precizan pristup u poslu;
- Odlične sposobnosti organizacije posla i postavljanja prioriteta;
- Odlične sposobnosti usmene i pisane komunikacije;
- Proaktivnost i orijentacija ka timskom radu.
8. Pozicija: Pomoćnik rukovodioca projekta za privatizaciju u Centru za privatizaciju
(broj izvršilaca: 1; radni odnos na određeno vreme radi zamene privremeno odsutne zaposlene u trajanju od 5 meseci)
Opis posla:
- Učešće u procesu pripreme i sprovođenja privatizacije, sa posebnim akcentom na pripremi javnih poziva za podnošenje ponuda od strane zainterosovanih kupaca i vođenje računa o prikupljanju neophodne dokumentacije za učešće u privatizacionom procesu;
- Kontrola, analiza i ocena izveštaja i ostale dokumentacije pripremljene od strane finansijskih i pravnih savetnika i subjekata privatizacije;
- Vođenje računa da projekat, u administrativnom smislu, teče neometano, kao i o ažurnosti dokumentacije, izveštaja ili zapisnika sa sednica tenderske/aukcijske komisije;
- Priprema različitih izveštaja o fazama projekata i organizacija sastanaka po nalogu neposrednog rukovodioca.
Zahtevi pozicije:
- VSS/VII-1 stepen stručne spreme ekonomskog usmerenja;
- Najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima ekonomske ili finansijske analize, ili finansijskog konsaltinga, idealno u domenu privatizacionih aktivnosti;
- Engleski jezik - srednji nivo po evropskom standaradu CEF;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office –korisnički nivo);
- Analitičan i precizan pristup u poslu;
- Odlične sposobnosti lične organizacije u poslu i postavljanja prioriteta;
- Odlične sposobnosti usmene i pisane komunikacije;
- Proaktivnost i orijentacija ka timskom radu.
9. Pozicija: Prevodilac za enlgeski jezik u Centru za privatizaciju
(broj izvršilaca: 1; radni odnos na određeno vreme radi zamene privremeno odsutne zaposlene u trajanju od 11 meseci)
Opis posla:
- Prevođenje dokumentacije, dopisa i ugovora sa srpskog na engleski jezik i sa engleskog na
- srpski jezik;
- Korekcija i kontrola prevoda dokumentacije;
- Simultani i konsekutivni prevod na sastancima i pregovorima.
Zahtevi pozicije:
- VSS/VII-1 stepen (Filološki fakultet – grupa za engleski jezik);
- Najmanje 3 godina radnog iskustva na sličnim poslovima;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office – korisnički nivo);
- Sistematičnost, organizovanost i pedantnost u radu;
- Odlična pisana i usmena komunikacija na srpskom i engleskom jeziku;
- Poznavanje stručne terminologije koja je neophodna za rad Centra;
Molimo Vas da svoje prijave za konkurs i radnu biografiju (CV) sa jasnom naznakom pozicije za koju se prijavljujete dostavite našem savetniku za ljudske resurse na sledeću adresu:
Rok za podnošenje prijava za konkurs je 8 dana od dana objavljivanja oglasa.
Uz poštovanje svih prijava, napominjemo da će biti kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Dodatne informacije o Agenciji za privatizaciju možete naći na internet adresi: www.priv.rs