Agencija za privatizaciju najbolja u 2008!
16. мај. 2008.
Na ovogodišnjoj dodeli PRiznanja za najbolju kampanju Društva Srbije za odnose s javnošću, Agencija za privatizaciju sa projektom "Besplatne akcije" pobedila je u kategoriji javni / neprofitni sektor. Iako su konkurenciju činile značajne organizacije i institucije poput Erste bank, Henkel, VIP Mobile, Hemofarm i brojne PR agencije, projekat Agencije odlukom stručnog žirija ocenjen je kao najbolji.
Ovo i ne čudi ako znamo da je ovaj projekat obuhvatio ciljnu javnost od čak 4 miliona građana!
U saradnji sa Ministarstvom ekonomije i regionalnog razvoja, JP Pošta Srbije, Nacionalnom službom za zapošljavanje i drugim državnim institucijama, kreirali smo ideje i rešenja kako bismo postigli dva cilja: približavanje pojma akcionarstva i prijavljivanje što većeg broja građana.
Da smo u tome uspeli potvrđuje i ovo značajno priznanje, kao i podatak da je do sada prijavljeno preko 3 miliona građana!
S obzirom na to da je Agencija za privatizaciju prvi put učestvovala na konkursu Društva i POBEDILA, ovo za nas predstavlja veliki podsticaj za dalje unapređenje komunikacije sa javnošću. Nadamo se da će ovo biti podstrek u radu i drugih javnih institucija kako bismo naredne godine pobedili u još oštrijoj konkurenciji.
Преузмите