Уплата таксе за издавање копије потврде о извршеном упису у евиденцију носилаца права и у евиденцију запослених и бивших запослених
Правилником о изменама и допунама Правилника о трошковима које сносе трећа лица пред Агенцијом за приватизацију (“Службени гласник РС” број 80/15) који је објављен 21. септембра 2015. године ,а који ступа на снагу 29. септембра 2015 године, између осталог, утврђена је и обавеза уплате таксе у износу од 500,00 РСД, за издавање копије потврде о извршеном упису у евиденцију носилаца права као и о извршеном упису у евиденцију запослених и бивших запослених.
Наиме, Правилником о трошковима које сносе трећа лица пред Агенцијом за приватизацију (“Службени гласник РС” број 17/15 И 80/15) утврђена је висина и врста трошкова приватизације које Агенција за приватизацију наплаћује у висини стварних трошкова.
Чланом 2. тачка 9) у поступку по захтевима за издавање копије потврде утврђена је обавеза уплате таксе у износу од 500,00 РСД и то:
(1) о извршеном упису у евиденцију носилаца права, као и
(2) о извршеном упису у евиденцију запослених и бивших запослених.
МОЛИМО подносиоце захтева за издавање копија потврда о упису у евиденцију носилаца права или евиденцију запослених и бивших запослених да, пре подношења захтева, преко Инфо-центра Агенције за приватизацију на телефон 011/30-20-800 или путем електронске поште на info@priv.rs, изврше претходну проверу статуса по поднетој пријави, односно да ли је лице уписано у евиденцију носилаца права или евиденцију запослених и бивших запослених, а како би избегли непотребне трошкове уплате наведене таксе, за случај да лице није уписано у наведене евиденције, а које води Агенција за приватизацију.
Пример уплатнице можете преузети на LINKU