Tenderskoj komisiji je od strane Savetnika prezentovana "Analiza naknadno dostavljene dokumentacije", kojom su ponovo konstatovani nedostaci u dokumentaciji koju je ponuđač, Konzorcijum ZAO "Tehnika Servis", Voronjež, Ruska Federacija i Dragan Rodić, naknadno dostavio na osnovu naloga Tenderske komisije od 14.11.2008. godine.
Komisija je ponuđaču dala nalog da, do srede 24.12.2008. godine do 16 časova, Agenciji za privatizaciju dostavi novu dopunu dokumentacije i otkloni preostale nedostatke. Nakon isteka navedenog roka i analize dopune dokumentacije, biće organizovan treći nastavak prve sednice.
Tenderska komisija je radila u sledećem sastavu:
PREDSEDNIK:
- G-đa Biljana Lukić, diplomirani pravnik, savetnik u Sektoru za upravljanje procesom privatizacije i restrukturiranja privrede u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja, kao predstavnik iz reda republičkih organa;
ZAMENIK PREDSEDNIKA:
- G. Slobodan Tankosić, diplomirani ekonomista, savetnik u Sektoru za upravljanje industrijskim razvojem u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja, kao predstavnik iz reda republičkih organa;
ČLANOVI:
- G. Siniša Perić, PMF, samostalni savetnik u Sektoru za turizam u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja, kao predstavnik iz reda republičkih organa;
- G. Andraš Gustonj, diplomirani pravnik, predsednik opštine Temerin, kao predstavnik lokalne samouprave prema sedištu Subjekta privatizacije;
- G. Neven Savić, diplomirani ekonomista, direktor Sektora komercijale "FKL" a.d. Temerin , kao predstavnik subjekta privatizacije.
Sednici su u svojstvu posmatrača prisustvovali:
- g. Velimir Vještica, predsednik Sindikalne organizacije "FKL" ad, Temerin
- g. Slavko Pokrajac, direktor Sektora finansija "FKL" ad, Temerin
Sednici je prisustvovao i predstavnik Konzorcijuma, g-din Dobrivoje Kasapović.