На основу члана 26. Закона о приватизацији („Сл. гласник РС“, бр. 83/14, 46/15, 112/15 и 20/16 - Аутентично тумачење) и члана 5. Уредбе о условима, поступку и начину продаје капитала и имовине методом јавног прикупљања понуда са јавним надметањем („Сл. гласник РС“, бр. 122/14, 61/15, 12/16 и 68/17), Министарство привреде (у даљем тексту: Министарство) објављује:
JАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНОГ ПРИКУПЉАЊА ПОНУДА СА ЈАВНИМ НАДМЕТАЊЕМ РАДИ ПРОДАЈЕ КАПИТАЛА СУБЈЕКТА ПРИВАТИЗАЦИЈЕ ЕНЕРГО-ЗЕЛЕНА ДОО ИНЂИЈА, МБ: 20011980
Шифра поступка: JП 7/24
Министарство позива сва заинтересована лица за учешће у поступку приватизације субјекта приватизације ЕНЕРГО-ЗЕЛЕНА ДОО ИНЂИЈА, МБ: 20011980 (у даљем тексту: Субјект приватизације) моделом продаје капитала, методом јавног прикупљања понуда са јавним надметањем (у даљем тексту: Поступак), да поднесу своје пријаве за учешће у Поступку (у даљем тексту: Пријава).
-
Квалификациони услови за учешће у Поступку
-
да као претежну делатност обавља делатност прераде и конзервисања меса (шифра делатности: 1011), која је регистрована пре 31.12.2023. године, и
-
да је самостално остварило пословни приход у 2023. години у износу од најмање 7,2 милијарди динара, и
-
да је самостално остварило пословни и нето добитак у 2023. години.
-
Подаци о Субјекту приватизације
-
Опис и вредност предмета продаје
-
Почетна цена
-
Рок и начин подношења пријаве у Поступку
-
Откуп продајне документације
-
Уговор о чувању поверљивих података,
-
Приватизациона документација,
-
Упутство за понуђаче,
-
Образац пријаве за учествовање у Поступку,
-
Нацрт Уговора о продаји.
-
Износ и начин уплате депозита
-
Обилазак Субјекта приватизације
-
Датум, време и место отварања пријава
-
Измене Јавног позива
-
Остали подаци од значаја за спровођење Поступка
Право на учешће у Поступку има домаће правно лице, које је поднело захтев за откуп Продајне документације, потписало уговор о чувању поверљивих података и откупило Продајну документацију и које испуњава следеће квалификационе услове:
Пословно име: |
ЕНЕРГО-ЗЕЛЕНА ДОО ИНЂИЈА |
Скраћено пословно име: |
ЕНЕРГО-ЗЕЛЕНА ДОО |
Седиште: |
Зелени заселак 1, Инђија |
Матични број: |
20011980 |
Назив делатности: |
Третман и одлагање отпада који није опасан, шифра делатности 3821 |
Структура капитала (АПР): |
Република Србија 87,23%; Аутономна покрајина Војводина 12,77%. |
Основни капитал (АПР): |
Новчани капитал Уписан: 508.731.709,00 РСД 62.462.000,00 РСД Уплаћен: 62.462.000,00 РСД 29.10.2020 18.752.667,50 РСД 10.12.2010 366.718.182,75 РСД 23.06.2011 23.525,00 РСД 30.01.2009 19.983,75 РСД 18.02.2005 68.961.230,00 РСД 14.12.2010 8.010.930,00 РСД 19.11.2010 24.986.050,00 РСД 15.10.2010 21.259.140,00 РСД 23.12.2010 Неновчани капитал Уписан: 63.680.000,00 РСД 155.207.454,53 РСД 115.660.703,47 РСД Унет: 115.660.703,47 РСД 20.09.2021 155.207.454,53 РСД 25.08.2021 1.366.095,20 РСД 13.02.2007 у непокретностима 62.313.904,80 РСД 13.02.2007 у правима |
Предмет продаје је удео у власништву Републике Србије (87,23%) и удео у власништву Аутономне покрајине Војводина (12,77%), што представља 100% укупног капитала Субјекта приватизације.
Према извештају овлашћеног проценитеља, укупна процењена вредност капитала Субјекта приватизације на дан 31. децембар 2023. године износи 1.194.458.000,00 РСД.
Према средњем курсу НБС на дан 31. децембар 2023. године укупна процењена вредност капитала Субјекта приватизације износи 10.193.908,70 ЕУР.
Почетна цена за продају капитала износи 50% процењене вредности капитала Субјекта приватизације на дан 31. децембар 2023. године, који се нуди на продају, односно 5.096.954,35 ЕУР.
Средства плаћања су евро (ЕУР) или динар (РСД) - противвредност обрачуната по средњем курсу за евро Народне банке Србије, на дан плаћања.
Проглашени купац продајну цену плаћа одједном.
Заинтересована лица могу поднети пријаве за учешће у Поступку најкасније до 24. септембра 2024. године до 14:00 часова по локалном времену у Републици Србији.
Пријава се подноси у оквиру затвореног коверта, заједно са понудом, све у складу и на начин дефинисан Упутством за понуђаче.
Само благовремене и потпуне пријаве ће бити разматране.
Продајну документацију чине:
Продајна документација ће бити доступна од 6. септембра 2024. године.
Накнада за откуп Продајне документације износи 100.000,00 РСД.
Захтев за откуп продајне документације (у даљем тексту: Захтев) се подноси Министарству у писаној форми поштом на адресу Кнеза Милоша 20, 11000 Београд, Република Србија и/или електронском поштом (е-mail) на адресе marko.ljuboja@privreda.gov.rs и maja.antal@privreda.gov.rs са јасном назнаком „Захтев за откуп продајне документације-шифра поступка: ЈП 7/24”, најкасније до 17. септембра 2024. године до 12:00 часова по локалном времену у Републици Србији.
Захтев мора садржати све контакт податке подносиоца Захтева (пун назив, адреса, матични број, ПИБ, е-mail адреса и контакт телефон), а у противном ће се сматрати неуредним и Министарство на исти неће одговорити.
По пријему уредног Захтева, овлашћеном лицу подносиоца Захтева биће испостављена електронском поштом инструкција за уплату накнаде за откуп Продајне документације и биће му упућен на потпис Уговор о чувању поверљивих података.
Након уплате накнаде за откуп Продајне документације, достављања Министарству уредно потписаног Уговора о чувању поверљивих података и доказа о овлашћењу за лице које је потписало Уговор о чувању поверљивих података, заинтересована лица могу преузети Продајну документацију у просторијама Министарства, на адреси: Кнеза Милоша 20, 11000 Београд, I спрат, сваког радног дана од 8:00 до 15:00 часова или захтевати достављање документације путем поште или електронске поште на адресу из Захтева. Министарство не сноси одговорност у случају губитка или закашњења при достављању било ког документа.
Сва заинтересована лица дужна су да уплате депозит за учешће у Поступку у износу од 1.019.390,87 ЕУР или у динарској противвредности обрачунатој по средњем курсу НБС-а на дан плаћања, а све на начин како је предвиђено Упутством за понуђаче.
Депозит се може уплатити у готовом новцу или полагањем првокласне банкарске гаранције.
На износ депозита се не обрачунава камата.
Сва заинтересована лица могу да, по преузимању Продајне документације, а до истека рока за подношење пријаве, закажу посету Субјекту приватизације у циљу прегледа имовине и пословних књига Субјекта приватизације, као и обављања интервјуа са руководством, на начин како је предвиђено Упутством за понуђаче.
Отварање Главног коверта и коверте са ознаком: „Подаци о понуђачу” одржаће се 26. септембра 2024. године у просторијама Министарства привреде, на адреси: Кнеза Милоша 20, 11000 Београд, у 14:00 часова по локалном времену у Републици Србији.
Право да присуствују имају сви учесници, њихови заступници или пуномоћници.
Коверат са ознаком „Понуда“ отвара се само уколико Комисија одобри пријаву за учешће.
Учесник чија пријава је одобрена дужан је да присуствује отварању Коверта са ознаком „Понуда“. У супротном, сматраће се да је одустао од своје понуде и губи право на враћање депозита.
У случају потребе Министарство задржава право да у било ком тренутку измени све или поједине елементе из овог јавног позива и не сноси било какву одговорност за евентуалне трошкове или штете које су такве измене проузроковале.
Министарство ће поништити Јавни позив за учешће у Поступку у случају сазнања за околности које у потпуности онемогућавају спровођење Поступка.
За сва питања у вези са Јавним позивом, заинтересована лица могу контактирати доле наведена лица:
Министарство привреде
Марко Љубоја |
Министарство привреде
Маја Антал |