На основу члана 26. Закона о приватизацији („Сл. гласник РС“, бр. 83/14, 46/15, 112/15 и 20/16 - Аутентично тумачење) и члана 5. Уредбе о условима, поступку и начину продаје капитала и имовине методом јавног прикупљања понуда са јавним надметањем („Сл. гласник РС“, бр. 122/14, 61/15, 12/16 и 68/17), Министарство привреде (у даљем тексту: Министарство) објављује:
JАВНИ ПОЗИВ
ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНОГ ПРИКУПЉАЊА ПОНУДА СА ЈАВНИМ НАДМЕТАЊЕМ РАДИ ПРОДАЈЕ КАПИТАЛА СУБЈЕКТА ПРИВАТИЗАЦИЈЕ
ПРЕДУЗЕЋЕ ГРАЂЕВИНСКОГ МАТЕРИЈАЛА БУДУЋНОСТ АД ПРЕШЕВО
Шифра поступка: ЈП 3/17
Министарство позива сва заинтересована лица за учешће у поступку приватизације привредног друштва Предузеће грађевинског материјала Будућност АД Прешево, МБ: 07179243 (у даљем тексту: Субјект приватизације) моделом продаје капитала, методом јавног прикупљања понуда са јавним надметањем (у даљем тексту: Поступак), да поднесу своје пријаве за учешће у Поступку (у даљем тексту: Пријава).
1. Квалификациони услови за учешће у Поступку
Право на учешће у Поступку имају домаћа и страна, физичка и правна лица, као и конзорцијум правних и/или физичких лица.
2. Подаци о Субјекту приватизације
Пословно име: |
Предузеће грађевинског материјала Будућност АД Прешево |
Седиште: |
Димитрија Туцовића 38, Прешево |
Матични број: |
07179243 |
Назив делатности: |
Производња креча и гипса |
Структура капитала (ЦРХоВ): |
457.979 акција CFI код ESVUFR ознаке ISIN: RSBUPRE92097, од чега је: 437.364 акција (95,49870% капитала) у власништву Регистра акција и удела; 546 акција (0,11922% капитала) у власништву Акционарског фонда АД Београд; 20.069 акција (4,38208% капитала) у власништву осталих акционара. |
Основни капитал (АПР): |
Уписани и уплаћени новчани капитал 871.090,83 ЕУР Унети неновчани капитал 1.000.000 ЕУР 14.03.2011 1.002.820 ЕУР 20.07.2007 1.500.000 ЕУР 15.05.2008 у опреми 1.000.000 ЕУР 25.06.2009 |
3. Опис и вредност предмета продаје
Предмет продаје чини Пакет акција састављен од 437.910 акција CFI код ESVUFR, ознаке ISIN: RSBUPRE92097, од чега је 437.364 акција или 95,49870% капитала у власништву Регистра акција и удела и 546 акција или 0,11922% капитала у власништву Акционарског фонда а.д. Београд, што представља 95,61792% укупног капитала Субјекта приватизације.
Према извештају овлашћеног проценитеља, укупна процењена вредност капитала који је предмет продаје, на дан 31. децембар 2016. године, износи: 4.191.390 евра.
4. Почетна цена
Почетна цена на јавном надметању износи 100% процењене вредности капитала који се нуди на продају са стањем на дан 31. децембар 2016. године, односно 4.191.390 евра.
Депозит купца се урачунава у продајну цену.
Средства плаћања су евро (ЕУР) или динар (РСД - противвредност обрачуната по средњем курсу за евро Народне банке Србије, на дан плаћања).
Проглашени купац продајну цену плаћа одједном.
5. Рок и начин подношења пријаве у Поступку
Заинтересована лица могу поднети пријаве за учешће у Поступку најкасније до 16. октобра 2017. године до 12:00 часова по локалном времену у Републици Србији.
Пријава се подноси у оквиру затвореног коверта, заједно са понудом, све у складу и на начин дефинисан Упутством за понуђаче.
Само благовремене и потпуне пријаве ће бити разматране.
6. Откуп продајне документације
Продајну документацију чине:
- Уговор о чувању поверљивих података
- Приватизациона документација
- Упутство за понуђаче
- Образац пријаве за учествовање у Поступку
- Нацрт Уговора о продаји.
Накнада за откуп Продајне документације (у даљем тексту: Накнада) износи 150.000,00 РСД.
Захтев за откуп продајне документације (у даљем тексту: Захтев) се подноси Министарству у писаној форми поштом на адресу Кнеза Милоша 20, 11000 Београд, Република Србија и електронском поштом (e-mail) на адресе nadezda.curcic@privreda.gov.rs и marko.ljuboja@privreda.gov.rs са јасном назнаком „Захтев за откуп продајне документације-шифра поступка: ЈП 3/17”, најкасније до 5. октобра 2017. године до 12:00 часова по локалном времену у Републици Србији.
Захтев мора садржати све контакт податке подносиоца Захтева (пун назив, адреса, матични број, ПИБ, e-mail адреса и контакт телефон), а у противном ће се сматрати неуредним и Министарство на исти неће одговорити.
По пријему Захтева, овлашћеном лицу подносиоца Захтева биће испостављена електронском поштом инструкција за уплату и биће му упућен на потпис Уговор о чувању поверљивих података.
Након уплате Накнаде, достављања Министарству уредно потписаног Уговора о чувању поверљивих података и доказа о овлашћењу за лице које је потписало Уговор о чувању поверљивих података, заинтересована лица могу преузети Продајну документацију у просторијама Министарства, сваког радног дана од 7:30 до 15:30 часова или захтевати достављање документације путем поште на адресу из Захтева. Министарство не сноси одговорност у случају губитка или закашњења при достављању било ког документа.
7. Износ и начин уплате депозита
Сва заинтересована лица дужна су да уплате депозит за учешће у Поступку у износу од 419.139 евра или у динарској противвредности обрачунатој по средњем курсу НБС-а на дан плаћања, а све на начин како је предвиђено Упутством за понуђаче.
Депозит се може уплатити у готовом новцу или полагањем првокласне банкарске гаранције.
На уплаћени депозит се не обрачунава камата.
8. Обилазак Субјекта приватизације
Сва заинтересована лица могу да, по преузимању Продајне документације, а до истека рока за подношење пријаве, закажу посету Субјекту приватизације у циљу прегледа имовине и пословних књига Субјекта приватизације, као и обављања интервјуа са руководством, на начин како је предвиђено Упутством за понуђаче.
9. Датум, време и место отварања пријава
Отварање Главног коверта и коверте са ознаком: „Подаци о понуђачу” одржаће се 18. октобра 2017. године у просторијама Министарства, на адреси: Кнеза Милоша 20, 11000 Београд, у 12:00 часова по локалном времену у Републици Србији.
Право да присуствују имају сви учесници, њихови заступници или пуномоћници.
Коверат са ознаком „Понуда“ отвара се само уколико је пријава за учешће одобрена.
Учесник чија пријава је одобрена дужан је да присуствује отварању Коверта са ознаком „Понуда“. У супротном, сматраће се да је одустао од своје понуде и губи право на враћање депозита.
10. Измене Јавног позива
У случају потребе Министарство задржава право да у било ком тренутку измени све или поједине елементе из Јавног позива и не сноси било какву одговорност за евентуалне трошкове или штете које су такве измене проузроковале.
Министарство ће поништи Јавни позив у случају сазнања за околности које у потпуности онемогућавају спровођење Поступка.
11. Остали подаци од значаја за спровођење Поступка
За сва питања у вези са Јавним позивом, заинтересована лица могу контактирати доле наведена лица на српском или енглеском језику:
Министарство привреде Република Србија Кнеза Милоша бр. 20 11000 Београд |
|
Надежда Ћурчић тел: +381 11 3642785 е-mail: nadezda.curcic@privreda.gov.rs |
Марко Љубоја тел: +381 11 3642 803 е-mail: marko.ljuboja@privreda.gov.rs |