На основу члана 26. Закона о приватизацији („Сл. гласник РС”, бр. 83/14, 46/15, 112/15 и 20/16 - Аутентично тумачење - у даљем тексту: Закон) и члана 5. Уредбе о условима, поступку и начину продаје капитала и имовине методом јавног прикупљања понуда са јавним надметањем („Сл. гласник РС”, бр. 122/14, 61/15 и 12/16), Министарство привреде (у даљем тексту: Министарство) објављује:
JАВНИ ПОЗИВ
ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНОГ ПРИКУПЉАЊА ПОНУДА СА ЈАВНИМ НАДМЕТАЊЕМ РАДИ ПРОДАЈЕ КАПИТАЛА СУБЈЕКТА ПРИВАТИЗАЦИЈЕ
ДРУШТВО С ОГРАНИЧЕНОМ ОДГОВОРНОШЋУ ЗА УПРАВЉАЊЕ СТАМБЕНОМ ЗГРАДОМ ЗА САМЦЕ КАРАБУРМА, БЕОГРАД (ПАЛИЛУЛА)
МБ: 07036256
Шифра поступка: JP 18/16
Министарство позива сва заинтересована лица за учешће у поступку приватизације субјекта приватизације ДРУШТВО С ОГРАНИЧЕНОМ ОДГОВОРНОШЋУ ЗА УПРАВЉАЊЕ СТАМБЕНОМ ЗГРАДОМ ЗА САМЦЕ КАРАБУРМА, БЕОГРАД (ПАЛИЛУЛА) МБ: 07036256 (у даљем тексту: Субјект приватизације) моделом продаје капитала, методом јавног прикупљања понуда са јавним надметањем, и уз меру за припрему и растерећење обавеза условним отписом дуга (у даљем тексту: Поступак), да поднесу своје пријаве за учешће у Поступку (у даљем тексту: Пријава).
1. Квалификациони услови за учешће у Поступку
Право на учешће у Поступку имају домаћа и страна, физичка и правна лица, као и конзорцијум правних и/или физичких лица.
2. Подаци о Субјекту приватизације
Пословно име: |
Друштвo с ограниченом одговорношћу за управљање стамбеном зградом за самце КАРАБУРМА, Београд |
Седиште: |
Стевана Дукића 2, Београд |
Матични број: |
07036256 |
Назив делатности: |
Хотели и сличан смештај |
Структура капитала (AПР): |
- удео Регистра акција и удела пренетих после раскида уговора закљученог у поступку приватизације (у даљем тексту: Регистар), представља 70,00% укупног регистрованог капитала Субјекта приватизације; - удео Акционарског фонда акционарског друштва Београд (Стари Град), представља 0,001% укупног регистрованог капитала Субјекта приватизације; - удео осталих чланова представља 29,999% укупног регистрованог капитала Субјекта приватизације. |
Основни капитал (АПР): |
Уписани новчани капитал 458.000,42 РСД Уплаћени новчани капитал 458.000,42 РСД 31.12.2005
|
3. Опис и вредност предмета продаје
Предмет продаје чини:
- удео Регистра, који чини уписани и уплаћени новчани капитал у износу од 320.600,21 динара на дан 31. децембар 2005. године, што представља 70,00% укупног регистрованог капитала Субјекта приватизације, и
- удео Акционарског фонда, који чини уписани и уплаћени новчани капитал у износу од 1,71 динарa на дан 31. децембар 2005. године, што представља 0,001% укупног регистрованог капитала Субјекта приватизације,
што заједно представља 70,001% укупног регистрованог капитала Субјекта приватизације.
Према извештају овлашћеног проценитеља, укупна процењена вредност капитала који је предмет продаје, на дан 31. децембар 2015. године, износи: 278.401,45 евра.
Влада Републике Србије je 20. августа 2015. године донела Закључак 05 Број: 023-8862/2015 којим се обавезују државни повериоци да Субјекту приватизације отпишу дуг са стањем на дан 31. децембар последње пословне године, ако се у поступку приватизације прода капитал Субјекта приватизације.
4. Почетна цена
Почетна цена на јавном надметању износи 100% процењене вредности капитала који се нуди на продају са стањем на дан 31. децембар 2015. године, односно 278.401,45 евра.
Депозит купца се урачунава у продајну цену.
Средства плаћања су евро (ЕУР) или динар (РСД - противвредност обрачуната по средњем курсу за евро Народне банке Србије, на дан плаћања).
Проглашени купац продајну цену плаћа одједном.
5. Рок и начин подношења пријаве у Поступку
Заинтересована лица могу поднети пријаве за учешће у Поступку најкасније до 09. јануара 2017. године до 15:00 часова по локалном времену у Републици Србији.
Пријава се подноси у оквиру затвореног коверта, заједно са понудом, све у складу и на начин дефинисан Упутством за понуђаче.
Само благовремене и потпуне пријаве ће бити разматране.
6. Откуп продајне документације
Продајну документацију чине:
- Уговор о чувању поверљивих података
- Приватизациона документација
- Упутство за понуђаче
- Образац пријаве за учествовање у Поступку
- Нацрт Уговора о продаји.
Накнада за откуп Продајне документације износи 100.000,00 РСД (словима: сто хиљада динара).
Захтев за откуп продајне документације (у даљем тексту: Захтев) се подноси Министарству у писаној форми поштом на адресу Кнеза Милоша 20, 11000 Београд, Република Србија и електронском поштом (e-mail) на адресе ivana.joksimovic@privreda.gov.rs и danijela.slavkovic@privreda.gov.rs са јасном назнаком „Захтев за откуп продајне документације-шифра поступка: JP 18/16”, најкасније до 29. децембра 2016. године до 15:00 часова по локалном времену у Републици Србији.
Захтев мора садржати све контакт податке подносиоца Захтева (пун назив, адреса, матични број, ПИБ, e-mail адреса и контакт телефон), а у противном ће се сматрати неуредним и Министарство на исти неће одговорити.
По пријему уредног Захтева, овлашћеном лицу подносиоца Захтева биће испостављена електронском поштом инструкција за уплату накнаде и биће му упућен на потпис Уговор о чувању поверљивих података.
Након уплате накнаде за откуп Продајне документације, достављања Министарству уредно потписаног Уговора о чувању поверљивих података и доказа о овлашћењу за лице које је потписало Уговор о чувању поверљивих података, заинтересована лица могу преузети Продајну документацију у просторијама Министарства, на адреси: Теразије 23, 11000 Београд, V спрат, сваког радног дана од 7:30 до 15:30 часова или захтевати достављање документације путем поште на адресу из Захтева. Министарство не сноси одговорност у случају губитка или закашњења при достављању било ког документа.
7. Износ и начин уплате депозита
Сва заинтересована лица дужна су да уплате депозит за учешће у Поступку у износу од 27.840,14 евра или у динарској противвредности обрачунатој по средњем курсу НБС-а на дан плаћања, а све на начин како је предвиђено Упутством за понуђаче.
Депозит се може уплатити у готовом новцу или полагањем првокласне банкарске гаранције.
На уплаћени депозит се не обрачунава камата.
8. Обилазак Субјекта приватизације
Сва заинтересована лица могу да, по преузимању Продајне документације, а до истека рока за подношење пријаве, закажу посету Субјекту приватизације у циљу прегледа имовине и пословних књига Субјекта приватизације, као и обављања интервјуа са руководством, на начин како је предвиђено Упутством за понуђаче.
9. Датум, време и место отварања пријава
Отварање Главног коверта и коверте са ознаком: „Подаци о понуђачу” одржаће се 11. јануара 2017. године у просторијама Министарства, на адреси: Теразије 23, 11000 Београд, у 11:00 часова по локалном времену у Републици Србији.
Право да присуствују имају сви учесници, њихови заступници или пуномоћници.
Коверат са ознаком „Понуда” отвара се само уколико Комисија одобри пријаву за учешће.
Учесник чија пријава је одобрена дужан је да присуствује отварању Коверта са ознаком „Понуда”. У супротном, сматраће се да је одустао од своје понуде и губи право на враћање депозита.
10. Измене Јавног позива
У случају потребе Министарство задржава право да у било ком тренутку измени све или поједине елементе из овог јавног позива и не сноси било какву одговорност за евентуалне трошкове или штете које су такве измене проузроковале.
Министарство ће поништити Јавни позив за учешће у Поступку у случају сазнања за околности које у потпуности онемогућавају спровођење Поступка.
11. Остали подаци од значаја за спровођење Поступка
За сва питања у вези са Јавним позивом, заинтересована лица могу контактирати доле наведена лица на српском или енглеском језику:
Министарство привреде Република Србија Кнеза Милоша бр. 20 11000 Београд
Ивана Јоксимовић тел: +381 11 30 25 728 E-mail: ivana.joksimovic@privreda.gov.rs и |
Министарство привреде Република Србија Кнеза Милоша бр. 20 11000 Београд
Данијела Славковић тел: +381 11 30 20 864 |